Help Center

 

Klantenservice

Je ontvangt je factuur altijd per e-mail als bijlage bij je orderbevestiging. Je kunt deze ook downloaden via je besteloverzicht in je account. Kloppen er gegevens niet? Neem contact op met onze klantenservice.
Bij 71workx bieden we de beste prijzen voor elk artikel en geven we helder inzicht in de werkelijke kosten van je bestelling, inclusief verzending en retour. Transparantie is voor ons essentieel; daarom rekenen we de daadwerkelijke kosten voor bezorgen...
Bestellingen geplaatst op werkdagen tussen 08:30 en 16:30 worden direct verwerkt. Bestellingen buiten deze tijden worden de volgende werkdag afgehandeld, en weekendbestellingen worden op maandag verwerkt. Voor een snellere levering raden we aan om op...
Voor de actuele status van jouw bestelling, check de Track & Trace code van je bestelling.
Niet tevreden? Retourneren is eenvoudigRetourneren binnen 14 dagen na ontvangstNa verwerking, binnen 2-8 werkdagen het nieuwe artikel in huisRuilen? Geen verzendkosten voor het nieuwe artikel Stappenplan: Meld je retour aan via ons retourportaal...

Bestellen - Plaatsen, annuleren en wijzigen

Een bestelling plaatsen bij 71workx is heel eenvoudig! Volg deze stappen: Ga naar het gewenste product en kies de kleur en maat die je wilt. Klik op de grote groene knop ‘In mijn winkelwagen’. Je kunt nu verder winkelen of direct naar je winkelwagen...
Bedankt voor je bestelling bij 71workx! Er zijn verschillende redenen waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen: De mail is mogelijk in je spam beland. Er kan een fout in je e-mailadres staan. Dit kun je controleren in je besteloverzicht in ...
Ja, dat kan! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via e-mail of telefoon. Bij fouten in je factuur- of afleveradres kunnen wij dit aanpassen. Als annuleren of wijzigen niet meer mogelijk is, kun je de bestelling binnen 14 dagen retourneren...

Bestellen - Meer info

Kan je geen antwoord op je vraag vinden? Voor overige product-, service- en adviesvragen kun je dan snel terecht bij onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Als je meer wilt weten over een artikel, vind je alle relevante informatie op de productpagina. Scroll gewoon omlaag en je kunt de productomschrijving zien, waarin alle details zijn opgenomen.
Alle producten op onze website die je kunt toevoegen aan je winkelwagentje zijn op voorraad. Het kan echter gebeuren dat een item tegelijk met een andere klant besteld wordt, waardoor het niet beschikbaar kan zijn voor degene die later bestelt. Onze ...
71workx is uitsluitend een online webshop met een breed aanbod van A-merken. We hebben geen fysieke winkels, maar dit betekend wel dat je 24/7 online je favoriete items kunt bestellen.
We begrijpen dat je problemen ondervindt met onze website, en dat spijt ons. Om je zo snel mogelijk te helpen, vragen we je om de volgende stappen te doorlopen. Deze handelingen lossen het probleem vaak al op: Log opnieuw in. Gebruik bij voorkeur...
Je persoonlijke gegevens zijn volledig veilig bij ons. We delen, verhuren of verkopen deze niet zonder jouw toestemming. Lees meer over ons privacybeleid en onze algemene voorwaarden op onze website.
Ja, je kunt internationaal bestellen. Selecteer je land tijdens het aanmaken van je account of tijdens het bestelproces. De gemiddelde levertijd is 8 tot 12 werkdagen. Bestellingen boven €329,75 excl. BTW (€399 incl. BTW) worden gratis verzonden. België...
Op elke productpagina vind je een ‘maattabel’ knop. Als je hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice om de juiste maat te bepalen. Het uiteindelijke passen blijft echter het beste middel om de maat te verifiëren.
Soms hebben we geen maattabel beschikbaar voor een specifiek merk. Dit kan gebeuren omdat niet elk merk een correcte maattabel biedt, of omdat de beschikbare tabellen verwarrend kunnen zijn. Als je geen maattabel kunt vinden, neem dan contact op met ...
Op zoek naar werkkleding die de uitstraling en stijl van je bedrijf weerspiegelt? Wij helpen je graag! We kunnen een op maat gemaakt moodboard voor je samenstellen. Stuur een e-mail naar onze klantenservice met de volgende informatie: Gewenste kleuren...

Betalen

Bedankt voor je bestelling bij 71workx! Er zijn verschillende redenen waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen: De mail is mogelijk in je spam beland. Er kan een fout in je e-mailadres staan. Dit kun je controleren in je besteloverzicht in ...
Je ontvangt je factuur altijd per e-mail als bijlage bij je orderbevestiging. Je kunt deze ook downloaden via je besteloverzicht in je account. Kloppen er gegevens niet? Neem contact op met onze klantenservice.
Bij 71workx kun je veilig en betrouwbaar betalen, ondersteund door Webwinkelkeur. De beschikbare betaalmethoden zijn: iDeal: iDeal is de favoriete betaalmethode voor Nederlanders bij online aankopen. Je betaalt via je eigen bank, met directe afschrijving...
Op dit moment biedt 71workx geen cadeaukaarten aan en accepteren we ook geen cadeaukaarten van andere bedrijven. Je kunt echter ons ruime assortiment verkennen voor vele cadeau-opties.
Bij 71workx gebruiken we dynamische prijzen, wat betekent dat de prijzen van artikelen kunnen variëren op basis van de wensen van onze merken. Daarom kan een artikel op een gegeven moment een andere prijs hebben dan eerder. Ondanks de prijswijziging ...
Ja, je kunt achteraf betalen via Klarna. Hier kan je lezen hoe het werkt.
Ontvang je een foutmelding wanneer je kiest voor achteraf betalen? Neem dan contact op met Klarna +31 20 808 28 52, je vindt hier meer informatie over betalen met Klarna en bijhorende problemen.

Verzenden & Leveren

Bij 71workx bieden we de beste prijzen voor elk artikel en geven we helder inzicht in de werkelijke kosten van je bestelling, inclusief verzending en retour. Transparantie is voor ons essentieel; daarom rekenen we de daadwerkelijke kosten voor bezorgen...
In Nederland bedragen de verzendkosten bij 71workx €7,95 incl. btw en €6,57 excl. btw. Voor andere landen kun je tijdens het afrekenen je land selecteren en de verzendkosten worden automatisch weergegeven in de samenvatting. Bezoek de website of het ...
We streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 8 werkdagen (in Nederland / België) te bezorgen en 2 tot 12 werkdagen naar andere landen binnen Europa, met uitzondering van feestdagen. De bezorging gebeurt via DPD. Na afronding van je bestelling ontvang...
Bestellingen geplaatst op werkdagen tussen 08:30 en 16:30 worden direct verwerkt. Bestellingen buiten deze tijden worden de volgende werkdag afgehandeld, en weekendbestellingen worden op maandag verwerkt. Voor een snellere levering raden we aan om op...
Voor de actuele status van jouw bestelling, check de Track & Trace code van je bestelling.
Bij 71workx verzenden we standaard met DPD, de enige optie op onze betaalpagina. DPD biedt een verzekering tot €520,- excl. btw, wat bijdraagt aan een veilige levering. Als je liever een andere verzendmethode zoals PostNL, DHL, GLS of UPS wilt gebruiken...
Je kunt je bestelling laten bezorgen bij een ophaalpunt. Neem direct contact met ons op nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Als je niet thuis bent om je bestelling te ontvangen en bezorging bij de buren niet mogelijk is, of je hebt je pakket gemist, bekijk dan de volgende instructies per bezorgoptie: DPD: Na de eerste bezorgpoging wordt je pakket bij de dichtstbijzijnde ...
Controleer eerst de track & trace code om te zien wanneer je bestelling wordt geleverd. Houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat de code na ontvangst werkt. Werkt de code nog steeds niet op de verwachte bezorgdag? Neem contact met...
Onze excuses voor het ontvangen van het verkeerde item. Neem contact op met onze klantenservice en vermeld jouw bestelnummer, het artikelnummer of de naam van het bestelde item, en de gegevens van het verkeerde item. We lossen dit keurig voor je op.

Retourneren

Niet tevreden? Retourneren is eenvoudigRetourneren binnen 14 dagen na ontvangstNa verwerking, binnen 2-8 werkdagen het nieuwe artikel in huisRuilen? Geen verzendkosten voor het nieuwe artikel Stappenplan: Meld je retour aan via ons retourportaal...
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het in dezelfde staat verkeert als bij ontvangst. Ga naar je account of meld je retourzending rechtstreeks aan via onze retourpagina. Klik op de knop 'Retour aanmelden' en volg de instructies...
Zorg ervoor dat je retour klaar is voor verzending. Verpak het product altijd in een extra beschermende verpakking en plak het retourlabel niet rechtstreeks op de productverpakking. Je kunt je retour verzenden via DPD: 71WorkXRondweg 48091 XB WezepNederland...
Bij 71workx heb je 14 dagen de tijd om een product te retourneren. Je kunt het artikel thuis bekijken en passen, net zoals in een winkel. Zorg ervoor dat je het netjes terugstuurt, in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen. Hier zijn de voorwaarden...
Retourperiode van 14 dagenJe kunt je artikelen binnen 14 dagen na aankoop retourneren, zonder vragen. Volg simpelweg ons retourproces en je maakt automatisch gebruik van je herroepingsrecht. RetourkostenBezoek de website of het pakketpunt van DPD voor...
In Nederland bedragen de verzendkosten bij 71workx €7,95 incl. btw en €6,57 excl. btw. Voor andere landen kun je tijdens het afrekenen je land selecteren en de verzendkosten worden automatisch weergegeven in de samenvatting. Bezoek de website of...
Bij 71workx bieden we de beste prijzen voor elk artikel en geven we helder inzicht in de werkelijke kosten van je bestelling, inclusief verzending en retour. Transparantie is voor ons essentieel; daarom rekenen we de daadwerkelijke kosten voor bezorgen...
Bij het indienen van jouw retourzending ontvang je een Track & Trace van DPD. Bewaar dit trackingnummer goed, zodat zowel jij als onze klantenservice de status van je retourzending kunnen volgen. Zodra jou retour in ons magazijn is aangekomen, wordt...
Heb je een retour aangemeld, maar wil je de producten toch houden? Dan hoef je niets te doen. Zolang wij de retour niet hebben ontvangen, wordt er niets geretourneerd of gecrediteerd. Wil je iets aan je retourzending wijzigen? Neem dan contact met ons...
Als je een bestelling via Bol.com hebt geplaatst, volg dan het retourproces op de website van Bol.com.

Ruilen

Wil je ruilen? Dat kan! Meld je retour aan via ons online retourportaal en geef aan dat het om een ruil gaat met de vervangende maten. Tip: Plaats een nieuwe bestelling voor een snellere service. Wij storten het bedrag van de retour binnen 14 dagen na...
Niet tevreden? Retourneren is eenvoudig!Retourneren binnen 14 dagen na ontvangstNa verwerking, binnen 2-8 werkdagen het nieuwe artikel in huisRuilen? Geen verzendkosten voor het nieuwe artikel! Stappenplan: Meld je retour aan via ons retourportaal...

Terugbetalen

Wij zullen je terugbetaling verwerken zodra we je retourzending hebben ontvangen. Hieronder vind je de verwachte tijdlijnen: Na ontvangst van je retour kan het 5 werkdagen duren voordat we de terugbetaling hebben verwerkt. Zodra de terugbetaling ...
Komt het orderbedrag na verrekening onder €75 excl. btw (€90,75 incl. btw) en vervalt daardoor de gratis verzending? Dan worden de verzendkosten verrekend met het terug te betalen bedrag.
Helaas kan het voorkomen dat een artikel niet meer beschikbaar is, bijvoorbeeld als een ander klant het tegelijkertijd bestelt. Je ontvangt hierover een e-mail van ons. De terugbetaling van het artikel staat binnen 1 tot 3 werkdagen op je rekening. Controleer...

Garantie & Reparatie

Ondanks onze zorg kan het gebeuren dat een product beschadigd of vervuild raakt, bijvoorbeeld tijdens de levering. Is dit bij jou het geval? Vul dan ons online garantieformulier in via deze link. We raden aan om je bestelling direct bij ontvangst te ...
Om een snelle oplossing te garanderen, gebruikt je ons online garantie contactformulier. Dit is wat je moet verstrekken: Bestelnummer: Hiermee kunnen wij je aankoop vinden. Productnaam: Zodat we precies weten over welk item je het heeft. Beschrijving...
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien je aanspraak wenst te maken op een wettelijke...
71WorkX levert producten van hoge kwaliteit. Mocht je aanspraak willen maken op de wettelijke of fabrieksgarantie, dan zoeken we samen naar een oplossing. De wettelijke garantie houdt in dat het product deugdelijk moet zijn. Je moet het product een ...
Slijtage speelt een belangrijke rol bij de garantie van een product. Wanneer het normaal is dat bepaalde onderdelen van een product slijten, valt dit buiten de garantie, tenzij de slijtage zich snel voordoet.  In de volgende situaties is er geen...
Het spijt ons te horen dat je pakket beschadigd is aangekomen! We doen ons best om alles perfect te leveren, maar soms gaat er onderweg helaas iets mis. Zijn de artikelen zelf in goede staat? Dat is fijn om te horen! We zouden het op prijs stellen als...
Alle producten bij 71workx worden rechtstreeks geleverd door de originele merken. We werken nauw samen met deze merken, wat de authenticiteit van onze artikelen waarborgt. Wil je zeker zijn? Kijk op Webwinkelkeur en lees wat andere klanten van onze producten...