Bedrukken en Borduren

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het personaliseren van jouw bestelling.

Meest gestelde vragen

Ja, dat is mogelijk! Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie of om een vrijblijvende offerte aan te vragen. Om een offerte te maken, hebben we de volgende gegevens van je nodig:

  1. De gewenste artikelen (artikelnummer(s), kleur, maat en aantal)
  2. Het logo in EPS-, AI-, of SVG-formaat (vectorbestand)
  3. De gewenste plaatsing van het logo (zie onze voorbeelden)
  4. Een minimale bestelling van 15 stuks

Beschik je niet over het logo in het juiste formaat? Vraag dan je ontwerper of zij dit kunnen aanleveren. Wij kunnen je hier ook mee helpen tegen een meerprijs.

Na goedkeuring van de offerte ontvang je een digitale proefdruk van het logo op de kleding. Zodra je deze goedkeurt, starten wij met de productie.

Bij bedrukken wordt je logo via een transfer op het kledingstuk gedrukt, ideaal voor kleine, gedetailleerde afbeeldingen. Borduren houdt in dat garen door het kledingstuk wordt geregen, wat resulteert in hogere kwaliteit en een langere levensduur. Let op: borst- en broekzakken worden standaard dicht geborduurd bij werkkleding.

Graag ontvangen wij je logo in een van de volgende bestandsformaten: EPS, AI of SVG (vectorbestand). Als je deze formaten niet beschikbaar hebt, kun je je ontwerper vragen om het logo in een van deze formaten aan te leveren. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan kunnen wij dit voor je regelen tegen een meerprijs.

Na akkoord op de vrijblijvende offerte ontvang je een digitale proefdruk van ons. Hierin zie je de gekozen werkkleding en de geplaatste logo's. Controleer alles goed op logo en posities. Na jouw goedkeuring beginnen wij met de productie.

Vraag bij ons een vrijblijvende offerte aan om de kosten te weten. Volg de stappen op onder vraag 1 “kan ik mijn kleding laten bedrukken en/of borduren bij 71workx”. Op basis van deze informatie zullen wij een vrijblijvende offerte opstellen en naar je toesturen, dit kan 1 tot 3 werkdagen duren.

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Wil je eerst passen? Plaats dan een bestelling zonder bedrukking of borduring, pas de producten en retourneer ze indien nodig. Voor grote bestellingen of pas-series, neem contact op met onze klantenservice.

Helaas niet, het is alleen mogelijk om nieuwe, door ons geleverde, producten te bedrukken of borduren.

Om gepersonaliseerde kleding mooi te houden zijn er enkele wasvoorschriften:

  • Was je bedrukte kleding altijd binnenstebuiten
  • Gebruik geen wasverzachter
  • Kies het wolwasprogramma als deze beschikbaar is.
  • Was op maximaal 30 graden.
  • Was niet te veel kleding tegelijk
  • Gebruik geen vloeibaar wasmiddel
  • Kleding niet stomen
  • Kleding niet in droogtrommel drogen
  • Kleding nooit uitwringen

Ja, dat kan! Wij kunnen een tekst voor je ontwerpen en bedrukken. Extra kosten zijn van toepassing, afhankelijk van het ontwerp en de benodigde tijd. Stuur een e-mail naar onze klantenservice met:

  • Gewenste artikelen (nummer(s), kleur, maat en aantal)
  • Plaatsing van de tekst (zie hier voorbeelden)
  • Eventuele schetsen (optioneel)
  • Gewenst lettertype, kleur, dikte (optioneel)
  • Overige details over je ontwerp (optioneel)

Op basis van deze informatie stellen wij een vrijblijvende offerte op. Na je akkoord gaan we aan de slag voor je.