Klachten

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.

Wij raden u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken. 

Uw klacht ontvangen wij bij voorkeur per e-mail op: [email protected] Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.

Vermeld het nummer van de bestelling en uw contactgegevens en omschrijf zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. 

Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto's mee van de schade die toe is te wijden aan een verkeerde levering. 

Onze medewerkers staan u graag te woord en zullen proberen uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Ik heb een klacht maar ik wordt het niet eens met jullie. Wat nu?

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).