Klachten
Op deze pagina vind je alle antwoorden op je vragen.
We begrijpen dat je problemen ondervindt met onze website, en dat spijt ons. Om je zo snel mogelijk te helpen, vragen we je om de volgende stappen te doorlopen. Deze handelingen lossen het probleem vaak al op:
- Log opnieuw in.
- Gebruik bij voorkeur Google Chrome, aangezien onze website in deze browser het beste werkt.
- Als het probleem aanhoudt, probeer dan de cookies en cache van je browser te verwijderen. Voor meer informatie kun je hier klikken. Start daarna je browser opnieuw op.
Is het probleem nog steeds niet opgelost? Neem dan contact met ons op en vermeld de volgende informatie:
- Een gedetailleerde beschrijving van het probleem
- Screenshots van eventuele foutmeldingen
- De browser die je gebruikt (Explorer, Firefox, Chrome, Safari, etc.)
- De stappen die je al hebt ondernomen om het probleem te verhelpen
Heb je een klacht? We zoeken graag samen naar een oplossing. Inspecteer je producten direct na ontvangst. Voor klachten over je producten, levering of iets anders, stuur een e-mail naar klantenservice@71workx.com met je bestelnummer, contactgegevens en klachtomschrijving. Je krijgt binnen 14 dagen antwoord. Bij schade, vul ons garantieformulier online in. We helpen je graag!
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@71workx.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link.
Ook voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden via deze link. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, kun je deze ook via het platform van de Europese Unie indienen.