Klachten

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren. Wij raden u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken. Uw klacht ontvangen wij bij voorkeur per e-mail op: klantenservice@71workx.com. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Vermeld het nummer van de bestelling en uw contactgegevens en omschrijf zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto's mee van de schade die toe is te wijden aan een verkeerde levering. Onze medewerkers staan u graag te woord en zullen proberen uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@71workx.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden via deze link. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.