Mijn Account

Hier vind je antwoorden op al je vragen over je account, waaronder de voordelen, hoe je gegevens kunt wijzigen, hoe het systeem werkt en wat je kunt doen bij problemen.

Meest gestelde vragen

Een account maakt het bestelproces een stuk makkelijker en sneller. Je hoeft niet meer bij elke bestelling je adresgegevens in te voeren. Ook kun je de status van de bestelling volgen en oude bestellingen terughalen. Meld je hier aan en ontdek het zelf!

Je kunt je persoonlijke e-mailadres eenvoudig wijzigen door in te loggen op je account. Ga naar 'Mijn 71workx' en klik op ‘Gegevens & Voorkeuren’. Hier vind je verschillende opties, waaronder het gedeelte ‘Persoonlijke gegevens’. Klik daarop en vink het tabblad ‘E-mailadres wijzigen’ aan. Vul je nieuwe e-mailadres in en klik op bevestigen om de wijziging te voltooien.

Helaas is het vanuit de AVG-wetgeving niet mogelijk om door ons een wijziging in jouw mailadres aan te brengen. Lukt het wijzigen van jouw e-mailadres niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Je kunt jouw wachtwoord eenvoudig wijzigen op twee manieren. Klik hier op de link om je wachtwoord te wijzigen. Of door in te loggen op jouw account. Ga naar 'Mijn 71workx' en klik op ‘Gegevens & Voorkeuren’. Hier vind je verschillende opties, waaronder het gedeelte ‘Persoonlijke gegevens’. Klik daarop en vink het tabblad ‘Wachtwoord wijzigen’ aan. Vul je nieuwe wachtwoord in en klik op bevestigen om de wijziging te voltooien.

Helaas is het vanuit de AVG-wetgeving niet mogelijk om door ons een wijziging in jouw wachtwoord aan te brengen. Lukt het wijzigen van jouw wachtwoord niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het spijt ons te horen dat je je wilt afmelden voor onze nieuwsbrief! Je kunt dit op twee manieren doen:

  1. Klik op de uitschrijven-knop onderaan een nieuwsbrief e-mail.
  2. Log in op jouw account, ga naar 'Mijn 71workx' en selecteer ‘Gegevens & Voorkeuren’. Hier vind je diverse opties, waaronder het gedeelte ‘E-mailvoorkeuren’. Klik daarop en deselecteer het vakje ‘71workx nieuwsbrief’, en vergeet niet op opslaan te klikken.

Heb je nog steeds problemen met het afmelden van onze nieuwsbrief? Neem gerust contact op met onze klantenservice; we helpen je graag verder.

Jammer te horen dat je jouw account wilt verwijderen. Neem contact op met onze klantenservice, wij zullen het account voor je verwijderen. Graag horen we ook de reden waarom je het account wilt verwijderen.

Zorg er alsjeblieft voor dat je het bij 71workx geregistreerde e-mailadres gebruikt. Als je jouw wachtwoord bent vergeten, klik dan op deze link. Vul je e-mailadres in om een e-mail te ontvangen met een link om je wachtwoord te resetten.

Als je hierna nog steeds niet kunt inloggen neem dan contact op met onze klantenservice en geef ons zoveel mogelijk informatie over het probleem zoals screenshots van foutmeldingen, en wat je tot nu toe zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Zij helpen je graag verder.

Helaas is het vanuit de AVG-wetgeving niet mogelijk om het wachtwoord voor jou aan te passen.

Wat leuk dat je een account bij ons wilt aanmaken! Je kunt eenvoudig een account aanmaken via deze link. Registreren kan met je e-mailadres. Door je aan te melden, ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden.

We kijken ernaar uit je te verwelkomen als lid van 71workx!

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, kun je deze terugvinden in ‘Mijn 71workx’ onder het kopje ‘Bestellingen’. Als je de bestelling hier (nog) niet ziet, kan een van de volgende situaties van toepassing zijn:

  1. Bestelling wordt nog verwerkt: Heb je de bestelling net geplaatst? Dan kan het enkele minuten duren voordat deze zichtbaar is.
  2. Wel een orderbevestiging, maar geen bestelling zichtbaar: Als je een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen, maar de bestelling niet in je account staat, neem dan contact op met onze klantenservice.
  3. Geen bestelling zichtbaar en geen orderbevestiging ontvangen: Als de bestelling niet zichtbaar is en je geen orderbevestiging hebt ontvangen, controleer dan of het aankoopbedrag van je rekening is afgeschreven. Is dit niet het geval? Plaats de bestelling dan opnieuw.
  4. Bestelling staat er wel, maar geen orderbevestiging: Controleer je spam-/ongewenste e-mailmap. Of controleer het e-mailadres dat je hebt ingevoerd juist is, dit kan je in je account zien onder gegevens.