Mijn Account
Vraag 1 - Wat zijn de voordelen van een account?
Een account maakt het bestelproces een stuk makkelijker en sneller. Je hoeft niet meer bij elke bestelling je adresgegevens in te voeren. Ook kun je de status van de bestelling volgen en oude bestellingen terughalen. Meld je hier aan en ontdek het zelf!
Vraag 2 - Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Je kunt jouw persoonlijke e-mailadres eenvoudig wijzigen door in te loggen op jouw account. Ga naar 'Mijn Account' en klik op 'Accountgegevens'. Hier zie je verschillende opties waaronder het wijzigen van jouw e-mailadres. Hier kun je het nieuwe e-mailadres invullen en vervolgens op bevestigen klikken.
Helaas is het vanuit de AVG-wetgeving niet mogelijk om door ons een wijziging in jouw mailadres aan te brengen. Lukt het wijzigen van jouw e-mailadres niet? Neem dan hier contact op met onze klantenservice.
Vraag 3 - Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Je kunt jouw wachtwoord eenvoudig wijzigen op twee manieren. Klik hier op de link om je wachtwoord te wijzigen. Of door in te loggen op jouw account. Ga naar 'Mijn Account' en klik op 'Accountgegevens'. Hier zie je verschillende opties waaronder het wijzigen van jouw wachtwoord. Hier kun je het nieuwe wachtwoord invullen en vervolgens op bevestigen klikken.
Helaas is het vanuit de AVG-wetgeving niet mogelijk om door ons een wijziging in jouw wachtwoord aan te brengen. Lukt het wijzigen van jouw wachtwoord niet? Neem dan hier contact op met onze klantenservice.
Vraag 4 - Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Jammer dat je je wilt afmelden voor onze nieuwsbrief! Je kunt jezelf afmelden voor onze nieuwsbrief op twee manieren. Onderaan een nieuwsbrief mail kan je klikken op de knop uitschrijven. Log in op jouw account. Onder het kopje ‘Mijn account’ kan jij je uitschrijven voor de nieuwsbrief. Ervaar je problemen met het afmelden van onze nieuwsbrief? Neem hier contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.
Vraag 5 - Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Jammer te horen dat je jouw account wilt verwijderen. Neem hier contact op met onze klantenservice, wij zullen het account voor je verwijderen. Graag horen we ook de reden waarom je het account wilt verwijderen.
Vraag 6 - Ik heb problemen om in te loggen op mijn account/ ik ben mijn wachtwoord vergeten
Zorg er alsjeblieft voor dat je het bij 71workx geregistreerde e-mailadres gebruikt. Als je jouw wachtwoord bent vergeten, klik dan op deze link. Vul je e-mailadres in om een e-mail te ontvangen met een link om je wachtwoord te resetten.
Als je hierna nog steeds niet kunt inloggen neem dan hier contact op met onze klantenservice en geef ons zoveel mogelijk informatie over het probleem zoals screenshots van foutmeldingen, en wat je tot nu toe zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Zij helpen je graag verder.
Helaas is het vanuit de AVG-wetgeving niet mogelijk om het wachtwoord voor jou aan te passen.
Niet gevonden waar je naar opzoek was? Stuur ons een mailtje met je vraag naar klantenservice@71workx.com.