Bestelproces

Stap 1: Een artikel opzoeken

Zoeken binnen een productgroep

Bovenaan op uw beeldscherm ziet u horizontaal de zeven productgroepen die 71WorkX.com voert. Door met de muis op een gewenste productgroep te gaan staan, opent er een tabblad met de subcategorieën die hiertoe behoren. Door rechtstreeks op de categorie te klikken, opent zich de productgroeppagina.

Snel zoeken

U vindt snel een product door bovenin uw scherm in de zoekbalk de naam van het gezochte product in te typen en daarna te klikken op ‘Zoeken’. Typ bijvoorbeeld het woord “gereedschapskist” in om alle gereedschapskisten te zoeken die in de webwinkel worden verkocht. Na het klikken op ‘Zoeken’ worden op het scherm alle producten getoond die aan het zoekwoord voldoen.

Stap 2: Een artikel toevoegen en bekijken in mijn winkelmandje

Indien u een artikel heeft gevonden dat u wilt aanschaffen, kunt u deze in uw virtuele winkelmandje plaatsen. Dit doet u door te klikken op ‘aan mandje toevoegen’. Let erop dat u ook het gewenste aantal aangeeft indien u meer dan één exemplaar van het betreffende artikel wenst te bestellen.

Door rechtsboven op ‘Mijn winkelwagen’ te klikken, komt u terecht in uw virtuele winkelmandje. U ziet hier een overzicht van de artikelen die zich in uw winkelmandje bevinden. Op dit moment kunt u verder winkelen in onze webwinkel of uw bestelling afronden. Voordat u verder gaat, kunt u van de mogelijkheid gebruik maken een prijsopgave van de verzendkosten te krijgen. Indien u een kortingscode heeft, vult u deze hier in. Per bestelling kan slechts één code gebruikt worden.

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

U klikt vervolgens op ‘Doorgaan naar de Kassa’. U gaat dan naar de volgende stap, het invoeren van uw gegevens.

Stap 3: Uw persoonlijke gegevens

In het tabblad klantgegevens vult u uw persoonlijke gegevens in (indien u een nieuwe klant bent). Als bestaande klant worden na het inloggen automatisch uw gegevens weergegeven. U heeft ook de mogelijkheid als Gast uit te checken U kunt er voor kiezen om een bedrijfsnaam op te geven indien u namens een bedrijf besteld. Het is tevens mogelijk om een afwijkend afleveradres in te vullen.

Links in het scherm vinkt u aan of de bestelling aan uw adres of een ander adres verzonden mag worden.

Indien u alles correct heeft ingevuld, klikt u op ‘Betaalmethode’. U komt dan in de volgende stap, het kiezen van een betaalmethode.

Stap 4: Betaalmethode

U kiest hier uw betaalmethode. Voor een uitgebreide omschrijving van de betaalmethoden verwijzen we u naar het kopje ‘Betaalmogelijkheden’ verderop in dit schrijven.

Stap 5: Overzicht bestelling

In deze stap heeft u de mogelijkheid om alles goed te controleren. Indien u iets wilt veranderen gaat u naar de vorige stap door rechts in het beeldscherm wijzigen te klikken. Indien de gegevens juist zijn en u akkoord gaat met de algemene voorwaarden  klikt u op ‘Bestelling plaatsen’.

Stap 6: Betalen

De laatste stap in het bestelproces is het betalen van uw bestelling. Hoe dat precies in zijn werk gaat, leest u onder het kopje betaalmogelijkheden in dit schrijven.

Stap 7: Orderbevestiging

Uw bestelling is geplaatst. Op het scherm ziet u een overzicht van uw bestelling. U ontvangt op dit moment tevens een orderbevestiging per e-mail. De bevestiging op het scherm kunt u printen door op ‘Printen’ te klikken. Indien u verder wenst te winkelen, klikt u op ‘Terug naar de webshop’.