Bestellen
Vraag 1 - Hoe plaats ik een bestelling bij 71workx?
Bestellingen kunnen geplaatst worden via onze website. Krijg je de bestelling niet voor elkaar? Neem hier contact op met onze klantenservice. Wij zijn geen fysieke winkel.
- Maak eenvoudig een klantaccount aan: Voordat je kunt shoppen bij 71workx willen we je vragen om een account aan te maken. Klik hier om een account aan te maken. Je kunt ook als gast je bestelling afronden.
- Bekijk ons aanbod van diverse merken: Je hebt toegang tot al onze merken met leuke kortingen. In de menubalk kan je zoeken op productgroep, of tik in de zoekbalk de naam of het artikelnummer van het product (kan je vinden in de titel of productomschrijving van een product).
- Item toevoegen aan winkelmandje: Je hebt je product uitgezocht, kies je kleur, maat en geef een aantal op, klik daarna op de oranje bestel knop. Er verschijnt een groene balk boven in het scherm wat aangeeft dat je product goed is toegevoegd aan je winkelwagen. Let alsjeblieft op dat items in jouw winkelwagentje niet gereserveerd zijn.
- Heb je alles wat je nodig hebt, ben je niets vergeten?: Voor een overzicht van wat je in je winkelmandje hebt geplaatst, klik je op het winkelmandje rechts bovenin. Hier krijg je een overzicht te zien van al jouw items. Klik daarna op de knop ‘naar de kassa’ om je bestelling af te ronden.
- Bestelling plaatsen: Nadat je geklikt hebt op de knop ‘naar de kassa’ krijg je de mogelijkheid om jouw persoonlijke gegevens en bezorgadres in te vullen. In het overzicht zie je wat je verzendkosten zijn. Kies je betaalmethode uit. Controleer nog goed alle gegevens. Indien de gegevens juist zijn en je akkoord gaat met de algemene voorwaarden klik je op de blauwe knop ‘Bestellen en betalen’.
- Betalen: De laatste stap in het bestelproces is het betalen van je bestelling. Hoe dat precies in zijn werk gaat, lees je bij onze betaalmethodes (verder beneden in dit artikel).
- Orderbevestiging: Je bestelling is geplaatst. Op het scherm zie je dat de bestelling gelukt is. Je ontvangt op dit moment tevens een orderbevestiging per e-mail met daarin het overzicht van je bestelling. Indien je verder wenst te winkelen, kan je dit gerust doen. Zodra jouw bestelling verzonden wordt ontvang jij hier een mail over met daarin de track & trace code van jouw zending. Meer informatie over bezorg opties en levertijd vind je hier.
Vraag 2 - Ik heb geen orderbevestiging per e-mail ontvangen na het plaatsen van mijn bestelling. Wat nu te doen?
Bedankt voor het plaatsen van een bestelling bij 71workx. Er kunnen een paar redenen zijn waarom je geen bevestigingsmail hebt ontvangen:
- De bevestigingsmail is mogelijk in je spam-inbox terechtgekomen.
- Er staat een fout in je e-mailadres. Je kan dit controleren in je besteloverzicht in je account.
- Er deed zich een technisch probleem voor aan onze kant.
- Je betaling is niet gelukt
Om te controleren of de bestelling is geplaatst, kan je op je bankafschrift kijken. Het ordernummer wordt weergegeven in de beschrijving van de transactie. Als dit het geval is, wordt je bestelling weergegeven in je 71workx-account. Houd er rekening mee dat dit enige tijd kan duren. Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt, je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
Als het niet een van bovenstaande gevallen is en je toch een overzicht van je bestelling wilt ontvangen of als je je pakket niet binnen de afgesproken termijn hebt ontvangen, neem dan hier contact op met onze klantenservice.
Vraag 3 - Waar kan ik de productinformatie vinden?
Soms wil je meer informatie over het artikel dat je wilt kopen. Daarom hebben we ervoor gezorgd dat alle relevante of beschikbare informatie van een product op de desbetreffende productpagina vindbaar is. Hiervoor moet je iets naar beneden scrollen bij een product en kom je het gelijk tegen in de productomschrijving.
Vraag 4 - Het artikel dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wanneer is het weer beschikbaar?
Het kan voorkomen dat net dat ene artikel die je wilt hebben niet meer op voorraad is. Het kan definitief uitverkocht zijn of het komt nog terug. Hiervoor kun je het beste contact met ons opnemen, zodat wij dit gelijk voor je kunnen nakijken. Voordat je contact met ons opneemt, pak alvast het artikelnummer of naam van het desbetreffende product erbij (deze vind je in de titel van het product of productomschrijving). Zo kunnen wij je sneller helpen. Wanneer je ons belt kunnen we je gelijk antwoord geven op de vraag (bellen op werkdagen van 08:30 t/m 16:30), of via WhatsApp en anders via de mail naar onze klantenservice.
Vraag 5 - Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Je kan je bestelling nog wijzingen of annuleren als je zo spoedig mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact met ons opneemt. Mail onze klantenservice hier of bel ons hier.
Als je tijdens het bestellen bent vergeten je factuuradres aan te passen of je hebt een foutje gemaakt in het afleveradres, neem dan contact met ons op en we passen het voor je aan. Heb je verder nog vragen over de levering van je pakketje? Neem ook hiervoor contact met ons op.
Uiteraard zullen wij ons uiterste best doen om je te helpen bij het annuleren van je bestelling nadat je contact met ons hebt opgenomen. Wanneer het niet mogelijk is om je bestelling te annuleren, heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Meer informatie over ons retourbeleid vind je hier.
Vraag 6 - Hebben jullie een fysieke winkel?
71workx is een online webshop met vele A-merken op één plek. Daarom hebben we geen fysieke winkels en zijn we alleen online te vinden. Dit betekent dat je op elk moment je favoriete items kunt bestellen.
Vraag 7 - Ik ondervind problemen met je website. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dat je problemen ondervindt met de website van 71workx. Volg de onderstaande instructies om het probleem op te lossen.
Mogelijk moet jij je cookies verwijderen. Een cookie is een klein bestand dat op je computer wordt opgeslagen en dat ons laat weten wie je bent wanneer je onze website bezoekt. Op de meeste internetbrowsers vind je de mogelijkheid om cookies te verwijderen in 'instellingen' of 'geschiedenis'. Start je browser opnieuw nadat je de cookies hebt verwijderd. Dit zou het probleem moeten oplossen.
Mocht de website dan nog niet goed werken, neem dan hier contact op met onze klantenservice en vermeld daarbij de volgende gegevens:
- Zoveel mogelijk informatie over het probleem
- Screenshots van eventuele foutmeldingen
- Welke browser je gebruikt (Explorer, Firefox, Chrome, Safari, etc)
- Wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen
Vraag 8 - Wat is het privacy beleid van 71workx?
Je persoonlijke informatie is 100% veilig en vertrouwelijk bij ons. We zullen deze informatie nooit delen, verhuren of verkopen aan derden zonder je toestemming. Hier kan je meer lezen over onze privacyverklaring en hier over onze algemene voorwaarden.
Vraag 9 - Wat is de status van mijn bestelling?
Bestellingen die binnenkomen op werkdagen van 08:30 t/m 16:30 worden gelijk verwerkt. Je bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verwerkt als het buiten de werktijden om geplaatst is. Bestel je in het weekend, wordt dit maandag verwerkt.
Wanneer je bestelling verwerkt is krijg je hier een statusupdate van per e-mail. Je ontvangt een track & trace link over de mail zodra je bestelling ons filiaal verlaat, hiermee kan jij je pakketje volgen. Let op: Je track & trace wordt actief op de dag van aflevering.
Vraag 10 - Waar kan ik mijn factuur vinden?
Je ontvangt je factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn 71workx. Kloppen er bepaalde gegevens niet? Neem dan hier contact op met onze klantenservice.
Vraag 11 - Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Je bent niet woonachtig in Nederland of België en je wil een bestelling plaatsen in onze webwinkel? Kies je land van residentie tijdens het aanmaken van een account, of tijdens het bestelproces. Houd rekening met een gemiddelde levertijd van ca. 8 tot 12 werkdagen. Bestellingen boven de € 329,75,- excl. VAT (€ 399,- incl. VAT) die afgeleverd moeten worden in het buitenland, worden gratis verzonden. Staat je land er niet bij? Neem dan hier contact met ons op om te informeren naar de verzendkosten. Je krijgt van ons een vrijblijvende begroting.
Vraag 12 - Hoe vind ik de juiste maat?
Opzoek naar de juiste maat? Hiervoor hebben wij op al onze productpagina’s een ‘maattabel’ knop. Je kunt ook altijd hier contact met onze klantenservice opnemen, zodat we samen uitzoeken wat de juiste maat is voor jou. Uiteindelijk komt het altijd op passen aan. We kunnen daarom niks beloven maar we doen ons best.
Vraag 13 - Ik kan geen maattabel vinden?
Het kan voorkomen dat er geen maattabel op onze site staat van een specifiek merk. We nemen de maattabellen over van de merken zelf, echter heeft niet elk merk deze maattabellen voor elkaar. Sommige zorgen voor onjuiste uitkomsten of te veel verwarring. Als je geen maattabel kunt vinden willen we je daarom vragen hier contact op te nemen met onze klantenservice, zo kunnen we er samen uitkomen wat de beste maat is. Uiteindelijk komt het altijd op passen aan. We kunnen daarom niks beloven maar we doen ons best.
14) Ik heb een product- of adviesvraag
Vraag 14 - Ik heb een product- of adviesvraag
Voor product- en adviesvragen kun je het snelste hier terecht bij onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.
15) Ik heb een servicevraag
Vraag 15 - Ik heb een servicevraag
Alle veel gestelde vragen vind je in deze FAQ. Toch niet gevonden wat je zocht? Neem dan hier contact op met onze klantenservice.
Vraag 16 - Wat is de voorraadstatus van een product?
Alles wat op onze website staat en je kan toevoegen aan je winkelwagen is op voorraad. Het kan voorkomen dat je hetzelfde item tegelijkertijd met een andere klant hebt besteld, waardoor het product niet uitgeleverd kan worden aan degene die net iets later was, onze excuses hiervoor.
Tevens kunnen zich systeemfouten voordoen in het voorraadsysteem, waardoor er iets op voorraad staat wat eigenlijk niet op voorraad is. We doen ons uiterste best om dit te voorkomen, we nemen gelijk contact met je op als dit het geval is en zoeken samen met je naar een passende oplossing.
Op onze website kan je niet de daadwerkelijke aantallen vinden van de voorraad. Heb je deze informatie wel nodig? Neem hier contact op met onze klantenservice.
Vraag 17 - Inspiratie en hulp nodig bij de keuze van je nieuwe werkkleding voor je bedrijf? Wij maken moodboards!
Welke uitstraling en stijl heeft je werkkleding nodig? Past de door jou gekozen werkkleding wel bij elkaar? Welke werkkleding heb ik nodig voor mijn bedrijf? Daar kunnen wij je mee helpen!
Wij kunnen je voorzien van een moodboard geheel naar wens en wat bij je bedrijf past. Stuur hier een mail naar onze klantenservice en geef het volgende door:
- Gewenste kleuren: Alles zwart? Of zwart gecombineerd met oranje, maar niet te overheersend oranje? Alle kleding donkerblauw maar de schoenen zwart? Wil je verschillende kleurcombinaties zien? Heeft je bedrijf al een huisstijl en kleur? Laat het ons zien. Alles is mogelijk.
- ** Eventueel gewenste artikelen (Artikelnummers of namen)
- ** Schatting of definitieve aantallen gewenste kleding (het moet immers wel op voorraad zijn wat we voorstellen)
- ** Zoveel mogelijk informatie wat je graag wilt zien en nodig hebt
- ** Eventueel (veiligheids)eisen/ certificeringen waar de werkkleding aan moet voldoen
** Niet verplicht
Op basis van de informatie die je ons geeft maken we een moodboard (sfeerbeeld) waar jij uiteindelijk tevreden mee bent, zodat jij goed voor ogen hebt wat de beste werkkleding combinatie is voor je bedrijf. Er worden hiervoor wel kosten in rekening gebracht, neem hier contact op met onze klantenservice.